Czy logo na torbie papierowej jest zauważalne?

Przedsiębiorcy wiedzą jak duże koszty generują działania marketingowe. Szukając oszczędności zaczynają zadawać sobie mnóstwo pytań. Najczęściej są one prozaiczne, ale mają jednocześnie konkretne uzasadnienie. Przykład – czy logo firmy na torbie reklamowej w ogóle jest zauważalne przez klientów?

Szukając odpowiedzi wyciągnęliśmy szereg wniosków, którymi dziś chcielibyśmy się z Wami podzielić.

Torba reklamowa to nie tylko nośnik reklamy, ale również praktyczny gadżet. Klienci muszą w wygodny sposób transportować swoje zakupy, dlatego zarówno tradycyjne reklamówki, jak i nowoczesne torby papierowe z nadrukiem są nieodłącznym elementem prowadzenia działalności handlowej. Umieszczenie na nich znaku firmowego, nie wiąże się ze znacząco wyższymi kosztami. Jest to więc pierwszy argument, który przemawia za stosowaniem takiej formy promocji. Widoczność logo nie odgrywa tu większego znaczenia.

To, czy znak firmowy jest zauważalny, zależne jest przede wszystkim od przedsiębiorcy. To on w momencie składania zamówienia na projekt, decyduje o wielkości logo i jego lokalizacji na powierzchni torby reklamowej. Im większy znak, tym lepiej.

Warto pamiętać, że torby z nadrukiem są reklamą kierowaną nie tylko do klientów, ale również do potencjalnych odbiorców, czyli na przykład przechodniów, których torba reklamowa musi zainteresować. Grafika powinna być czytelna i wysokojakościowa. Nie ma tu miejsca na kicz i wyraźne oszczędności, które niestety nie wpłyną korzystnie na profesjonalny obraz firmy. Zauważyliśmy również, że dziś to nie znak firmowy odgrywa kluczową rolę. Dla klientów znacznie ważniejszy jest materiał, z którego torby zostały wykonane. Zważywszy na wszechobecną modę „Eko” warto zajrzeć na http://www.opengift.pl/torby-papierowe-z-nadrukiem,c-125.html i wybrać torby papierowe, które nie degradują naturalnego środowiska.

Dodaj komentarz